Audible会員プラン登録で、20万以上の対象タイトルが聴き放題。

プレビューの再生
  • The Return of Mastery

  • Helping End the Student Achievement Gap Through Mastery Learning by Qualitatively Investigating Its Effects Via Literature Review and Case Study Analysis
  • 著者: Dr. Faraz Khaja
  • ナレーター: Nathan Chatelier
  • 再生時間: 1 時間 29 分

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

The Return of Mastery

著者: Dr. Faraz Khaja
ナレーター: Nathan Chatelier
¥630で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥900 で購入

¥900 で購入

下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら

あらすじ・解説

Over the decades, the Mastery Learning method has seen a resurgence in terms of positive research. Such a method is needed to help address the student achievement gap.

Many schools are improving or adequate on their own, but a methodology that ensures that students both master material and do so using their respective motivations and learning style can best address said achievement gaps.

In the following qualitative narrative historical analytical study, the effect of Mastery Learning will be compared with the effect of conventional common-core/post common-core methodology. The extensive literature review will cite a preponderance of authors in support of Mastery Learning.

©2020 Faraz Khaja (P)2022 Faraz Khaja

The Return of Masteryに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。