『Using Evangelism to Sell Products, Companies, and Ideas』のカバーアート

Using Evangelism to Sell Products, Companies, and Ideas

プレビューの再生

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

¥280で会員登録し購入
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

Using Evangelism to Sell Products, Companies, and Ideas

著者: Guy Kawasaki
ナレーター: Guy Kawasaki
¥280で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥400 で購入

¥400 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

There's a recent trend in sales and marketing called "Evangelism." Marketing guru Guy Kawasaki explains the role of fervor, zeal, and cunning in persuading people, as well as the power of passion in evangelistic marketing and sales. He uses humor and examples from his experiences to illustrate techniques and approaches that will enhance your sales and marketing skills. Kawasaki addresses multiple topics including converting people to your ideas or products, doing the right thing and doing things right, and accomplishing major changes in organizations. Kawasaki, a Fellow at Apple Computer Inc., was one of the individuals responsible for the successful introduction of the original Macintosh computer. His extensive experience in the computer business informs this insightful program.

(P) and ©1992 Stanford Alumni Association
マーケティング 営業・販売

Using Evangelism to Sell Products, Companies, and Ideasに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。