『Vote.com』のカバーアート

Vote.com

How Big-Money Lobbyists are Losing Influence, and the Internet is Giving Power to the People

プレビューの再生

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

¥1,120で会員登録し購入
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

Vote.com

著者: Dick Morris
ナレーター: uncredited
¥1,120で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥1,600 で購入

¥1,600 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

Politics as usual - isn't anymore. Tear up what you know or think you know about politics. It's all changing. For thirty years the print and broadcast media - the Fourth Estate - dominated politics. Journalists and pundits shaped the way we perceived and thought about issues and politicians. But today, information, opinion, and raw data abound on the Internet, unfiltered and unvarnished by press secretaries, reporters or spin doctors. The Fifth Estate is the amalgam of Internet technology and the voters who use it; every day, 22 million Americans log on to the Internet looking for news. This combination of average citizens with easy access to information and a direct link to their representatives heralds a new dawning of democracy, putting political power back into the hands of the people. The Internet is about to send the information revolution into reverse, letting us talk back to our political leaders, and the result will be a cultural revolution.©1999 by Eileen McGann (P)1999 by Audio Renaissance, an imprint of Renaissance Media, Inc. テクノロジー・社会 公民権・人権 政治運動・選挙 米国

Vote.comに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。