Audible会員プラン登録で、20万以上の対象タイトルが聴き放題。

聴き放題対象外タイトルです。会員登録すると非会員価格の30%OFFにてご購入いただけます。(お聴きいただけるのは配信日からとなります)

お聴きいただけるのは配信日からとなります。
この作品は未配信のタイトルです。配信日以降にライブラリーに追加し、お楽しみください。
Audibleでしか聴けない本や、ポッドキャストも多数
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数。プロの声優や俳優の朗読も楽しめます。
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

Who Knew

著者: Barry Diller
会員登録する

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥2,600で今すぐ予約注文する

¥2,600で今すぐ予約注文する

下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら

あらすじ・解説

One of the most extraordinary business and personal success stories of our time.

Writing in his own singular voice, Barry Diller delivers both an astute and entertaining business memoir and a surprisingly frank coming-of-age story. After starting his career in the mailroom of the William Morris Agency, Diller went on to have one of the most extraordinary ascents in show business history, inventing the TV Movie of the Week for ABC at age twenty-seven, becoming CEO of Paramount Pictures at age thirty-two, and launching the Fox TV network at age forty-four.

Along the way, Diller oversaw the production of classic films such as Saturday Night Fever, Raiders of the Lost Ark, and Grease, and hit TV shows such as The Simpsons, Married…with Children, and Cops. He successfully made the leap from chief executive to entrepreneur when he bought Home Shopping Network, founded IAC, and grew it into a multi-billion-dollar e-commerce business with such breakout brands as Match, Tinder, Angi, and Expedia.

Barry Diller’s book is about much more than business. It is a remarkably honest and entertaining account of his personal journey and a fascinating tour through show business and digital media.

©2025 Barry Diller (P)2025 Simon & Schuster Audio

Who Knewに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。