-
AI in 2025: Data, Adoption, and Value
- 著者: Karandeep Singh Bhatia
- ポッドキャスト
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
サマリー
あらすじ・解説
While many businesses are eager to adopt AI tools, less than half are seeing significant returns on their investments. Although 82% of companies use AI regularly, only 47% report seeing tangible value from the tools they use
Of the companies seeing value, they mostly report benefits in cost reduction and increased efficiency:
● 24% of companies report reduced costs from improved efficiency.
● 11% report revenue growth.
● 12% report achieving both cost reduction and revenue growth.
More than half (53%) of companies using AI tools have yet to see significant benefits12. Some experts believe that AI's true value will be realized through industry-specific applications rather than general use cases.
Many companies are taking a cautious approach, experimenting with AI before making significant financial commitments. Despite mixed results in terms of value, businesses are largely planning to increase AI investments in the future. For AI companies, the challenge will be to help their customers bridge the gap between adoption and value realization
-
2024/12/1513 分
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました