検索キーワード: "Brian Solis" 事業開発・起業
-
-
The End of Business as Usual
- Rewire the Way You Work to Succeed in the Consumer Revolution
- 著者: Brian Solis
- ナレーター: Sean Pratt, Brian Solis
- 再生時間: 11 時間 8 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
It’s a new era of business and consumerism - and you play a role in defining it.
Today’s biggest trends - the mobile web, social media, real time - have produced a new consumer landscape. The End of Business As Usual explores this complex information revolution, how it has changed the future of business, media, and culture, and what you can do about it. This is the end of business as usual and the beginning of a new era of relevance.
-
The End of Business as Usual
- Rewire the Way You Work to Succeed in the Consumer Revolution
- ナレーター: Sean Pratt, Brian Solis
- 再生時間: 11 時間 8 分
- 配信日: 2012/03/01
- 言語: 英語
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 3,400 または、コインで購入
販売価格: ¥ 3,400 または、コインで購入
Audible会員プラン聴き放題対象 -
-
-
Engage
- The Complete Guide for Brands and Businesses to Build, Cultivate, and Measure Success in the New Web
- 著者: Brian Solis, Ashton Kutcher - foreword
- ナレーター: Tom Zingarelli
- 再生時間: 12 時間 50 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
Social media has democratized influence, forever changing the way businesses communicate with customers and the way customers affect the decisions of their peers. With platforms like Twitter, YouTube, and Facebook, anyone can now find and connect with others who share similar interests, challenges, and beliefs - creating communities that shape and steer the perception of brands. Without engagement in these communities, we miss major opportunities to shape our marketing messages.
-
Engage
- The Complete Guide for Brands and Businesses to Build, Cultivate, and Measure Success in the New Web
- ナレーター: Tom Zingarelli
- 再生時間: 12 時間 50 分
- 配信日: 2020/07/09
- 言語: 英語
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 3,100 または、コインで購入
販売価格: ¥ 3,100 または、コインで購入
Audible会員プラン聴き放題対象 -
-
-
Unfiltered Marketing
- 5 Rules to Win Back Trust, Credibility, and Customers in a Digitally Distracted World
- 著者: Stephen Denny, Paul Leinberger, Brian Solis - foreword
- ナレーター: Walter Dixon
- 再生時間: 7 時間 10 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
As we are constantly on our electronic devices, we have come to distrust curated media and traditional PR. Stephen Denny and Paul Leinberger have found that people now want to make their own decisions based on raw footage, real-time updates, and unfiltered livestreams. How, then, do marketing executives and others gain consumer trust? These Fortune 500 consultants present the answer in Unfiltered Marketing.
-
Unfiltered Marketing
- 5 Rules to Win Back Trust, Credibility, and Customers in a Digitally Distracted World
- ナレーター: Walter Dixon
- 再生時間: 7 時間 10 分
- 配信日: 2020/11/01
- 言語: 英語
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 1,700 または、コインで購入
販売価格: ¥ 1,700 または、コインで購入
Audible会員プラン聴き放題対象 -