検索キーワード: "Robert Service" マーケティング・セールス
-
-
The Nordstrom Way to Customer Experience Excellence (3rd Edition)
- Creating a Values-Driven Service Culture
- 著者: BreAnne O. Reeves, Robert Spector
- ナレーター: Steve Menasche
- 再生時間: 5 時間 55 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
In this new edition of the management classic, the authors explore in-depth the core values of the culture that have made Nordstrom synonymous with legendary customer service. These essential values have enabled Nordstrom to survive and adapt to dramatic market shifts regularly since 1901, and the new edition explains how the Nordstrom approach can be emulated by any organization—in any industry.
-
The Nordstrom Way to Customer Experience Excellence (3rd Edition)
- Creating a Values-Driven Service Culture
- ナレーター: Steve Menasche
- 再生時間: 5 時間 55 分
- 配信日: 2024/11/26
- 言語: 英語
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 1,400 または、コインで購入
販売価格: ¥ 1,400 または、コインで購入
-
-
-
Developing Customer Services in the Black-Owned Business
- 著者: Yvonne P. Witter
- ナレーター: Robert Aymer
- 再生時間: 49 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
Black Businesses offer great customer service generally. However, we also know that many Black business owners have long been plagued with the title of offering less than acceptable customer service in certain sectors. A small but significant number have spawned a reputation that makes them the butt of comedy and conversation in and outside the home. It is a topic that has intrigued Business Advisor, Consultant, and Author Yvonne Witter enough to research the problem. This book is the result.
-
Developing Customer Services in the Black-Owned Business
- ナレーター: Robert Aymer
- シリーズ: CRACKING A NUT
- 再生時間: 49 分
- 配信日: 2023/02/03
- 言語: 英語
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 900 または、コインで購入
販売価格: ¥ 900 または、コインで購入
Audible会員プラン聴き放題対象 -
-
-
Amazon Web Services
- Starting Guide: 2020 Edition
- 著者: Robert Callen
- ナレーター: Jeremy Prost
- 再生時間: 3 時間 22 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
Open a world of computing powers and possibilities once you learn how to use Amazon web services (AWS) which is a cloud service that can be used at different locations around the world to compose, check, and operate applications and services through a real network of servers run by Amazon itself. If you have never used AWS before, it doesn't matter. You just have to follow the directions fully explained in this book to get the most out of AWS.
-
Amazon Web Services
- Starting Guide: 2020 Edition
- ナレーター: Jeremy Prost
- 再生時間: 3 時間 22 分
- 配信日: 2020/03/30
- 言語: 英語
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 1,900 または、コインで購入
販売価格: ¥ 1,900 または、コインで購入
-
-
-
Service Business Harmony
- 著者: John Hawkins
- ナレーター: Robert Plank
- 再生時間: 16 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
A guide for setting up a successful service business! Most businesses are divided into two distinctive categories, which are the product-based business and the service-based business. Understanding the difference will give the potential business owner a better overview of what is expected from these two very different styles. Get all the info you need here.
-
Service Business Harmony
- ナレーター: Robert Plank
- 再生時間: 16 分
- 配信日: 2019/03/18
- 言語: 英語
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 500 または、コインで購入
販売価格: ¥ 500 または、コインで購入
-
-
-
Retention Point
- The Single Biggest Secret to Membership and Subscription Growth
- 著者: Robert Skrob
- ナレーター: Mike Hansen
- 再生時間: 2 時間 26 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
My name is Robert Skrob, I help membership and subscriptions grow by stopping members from quitting. I do that by getting more of your members to the Retention Point faster. You know those members who love you, buy everything you offer and tell all their friends about you? Those members have made it to the Retention Point. And, when you do what I show you how to do in the book, you’ll get MORE of your members to the Retention Point so you can keep them longer and your recurring revenue will grow.
-
Retention Point
- The Single Biggest Secret to Membership and Subscription Growth
- ナレーター: Mike Hansen
- 再生時間: 2 時間 26 分
- 配信日: 2023/01/05
- 言語: 英語
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 900 または、コインで購入
販売価格: ¥ 900 または、コインで購入
-
-
-
The Supernova Advisor: Crossing the Invisible Bridge to Exceptional Client Service and Consistent Growth
- 著者: Rob Knapp
- ナレーター: Scott Hoke
- 再生時間: 3 時間 43 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
The Supernova Model is a client service, client acquisition, and practice management model that drives an explosive acceleration in revenue and client satisfaction by capitalizing upon the 80/20 Rule. First implemented by financial advisors at Merrill Lynch - under the leadership of author Rob Knapp - it has grown increasingly popular within the financial services industry.
-
The Supernova Advisor: Crossing the Invisible Bridge to Exceptional Client Service and Consistent Growth
- ナレーター: Scott Hoke
- 再生時間: 3 時間 43 分
- 配信日: 2012/07/09
- 言語: 英語
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 1,900 または、コインで購入
販売価格: ¥ 1,900 または、コインで購入
-
-
-
The Nordstrom Way to Customer Experience Excellence, 3rd Edition
- Creating a Values-Driven Service Culture
- 著者: Robert Spector, breAnne O. Reeves
- ナレーター: Eric Pollins
- 再生時間: 6 時間 14 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
In this new edition of the management classic, the authors explore in-depth the core values of the culture that have made Nordstrom synonymous with legendary customer service. These essential values have enabled Nordstrom to survive and adapt to dramatic market shifts regularly since 1901, and the new edition explains how the Nordstrom approach can be emulated by any organization - in any industry - in every corner of the world.
-
The Nordstrom Way to Customer Experience Excellence, 3rd Edition
- Creating a Values-Driven Service Culture
- ナレーター: Eric Pollins
- 再生時間: 6 時間 14 分
- 配信日: 2017/11/21
- 言語: 英語
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 2,500 または、コインで購入
販売価格: ¥ 2,500 または、コインで購入
-
-
-
Five Figure Funnels
- How to Sell Marketing Funnel Services to Your Customers for Five Figures in Any Market, No Matter Your Experience
- 著者: Michael Killen
- ナレーター: Robert Plank
- 再生時間: 7 時間 13 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
This book is for funnel builders, marketing agencies, and anyone else who loves to build marketing funnels and sell them to customers. No more low-budget, low-value customers. Just follow the 6A framework and you’ll attract higher paying customers, define a profitable niche, and sell more marketing funnels. Even if you’ve never sold a funnel for more than four figures (or you have no idea what to include in a five-figure project), this audiobook will lay out the entire process to sell marketing funnels for five figures.
-
Five Figure Funnels
- How to Sell Marketing Funnel Services to Your Customers for Five Figures in Any Market, No Matter Your Experience
- ナレーター: Robert Plank
- 再生時間: 7 時間 13 分
- 配信日: 2022/02/14
- 言語: 英語
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 2,500 または、コインで購入
販売価格: ¥ 2,500 または、コインで購入
-
-
-
Sell Futures, Not Features
- How Anyone Can Uncover Hidden Benefits to Any Product or Service, So Desirable and Compelling that You Can't Help but Sell More
- 著者: Michael Killen
- ナレーター: Robert Plank
- 再生時間: 8 時間 14 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
The reason most people struggle to sell what they want, for the price they want, is because they’re bored by or unconfident in their own product, their customers seem uninterested with what they have to sell, and they’re uncomfortable with the sales processes they’ve been taught. Follow the Sell Futures, Not Features framework to overcome those roadblocks and build products, offers, and sales messaging that make you the absolute best choice in your market.
-
Sell Futures, Not Features
- How Anyone Can Uncover Hidden Benefits to Any Product or Service, So Desirable and Compelling that You Can't Help but Sell More
- ナレーター: Robert Plank
- 再生時間: 8 時間 14 分
- 配信日: 2022/04/19
- 言語: 英語
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 2,500 または、コインで購入
販売価格: ¥ 2,500 または、コインで購入
-