『The Rules of Programming』のカバーアート

The Rules of Programming

The Missing Manual: How to Write Better Code

プレビューの再生

Audible会員プラン 無料体験

30日間の無料体験を試す
会員は、20万以上の対象作品が聴き放題
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます

The Rules of Programming

著者: Chris Zimmerman
ナレーター: Ray Greenley
30日間の無料体験を試す

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥2,600 で購入

¥2,600 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

This philosophy-of-programming guide presents a unique and entertaining take on how to think about programming. A collection of twenty-one pragmatic rules, each presented in a stand-alone chapter, captures the essential wisdom that every freshly minted programmer needs to know and provides thought-provoking insights for more seasoned programmers.

Author Chris Zimmerman, cofounder of the video game studio Sucker Punch Productions, teaches basic truths of programming by wrapping them in memorable aphorisms and driving them home with examples drawn from real code. This practical guide also helps managers looking for ways to train new team members.

The rules in this book include: As simple as possible, but no simpler; Let your code tell its own story; Localize complexity; Generalization takes three examples; Work backward from your result, not forward from your code; The first lesson of optimization is don't optimize; A good name is the best documentation; Bugs are contagious; Eliminate failure cases; Code that isn't running doesn't work; and Sometimes you just need to hammer the nails.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2023 Chris Zimmerman (P)2023 Ascent Audio
ソフトウェア開発 プログラミング

The Rules of Programmingに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。