検索キーワード: 著者 "David Aaker" すべてのカテゴリー
-
-
Spanning Silos
- The New CMO Imperative
- 著者: David Aaker
- ナレーター: Phil Gigante
- 再生時間: 6 時間 55 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
Powerful product, country, and functional silos are jeopardizing companies' marketing efforts. Because of silos, firms misallocate resources, send inconsistent messages to the marketplace, and fail to leverage scale economies and successes - all of which can threaten a company''s survival.
-
Spanning Silos
- The New CMO Imperative
- ナレーター: Phil Gigante
- 再生時間: 6 時間 55 分
- 配信日: 2008/11/25
- 言語: 英語
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 2,600 または、コインで購入
販売価格: ¥ 2,600 または、コインで購入
Audible会員プラン聴き放題対象 -
-
-
Brand Relevance
- Making Competitors Irrelevant
- 著者: David A. Aaker
- ナレーター: Mark Ashby
- 再生時間: 11 時間 50 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
Branding guru David Aaker explains how to eliminate the competition and become the lead brand in your market. This ground-breaking book defines the concept of brand relevance using dozens of case studies - Prius, Whole Foods, Westin, iPad, and more - and explains how brand relevance drives market dynamics, which generates opportunities for your brand and threats for the competition. Aaker reveals how these companies have made other brands in their categories irrelevant.
-
Brand Relevance
- Making Competitors Irrelevant
- ナレーター: Mark Ashby
- 再生時間: 11 時間 50 分
- 配信日: 2020/07/09
- 言語: 英語
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 3,000 または、コインで購入
販売価格: ¥ 3,000 または、コインで購入
Audible会員プラン聴き放題対象 -
-
-
Owning Game-Changing Subcategories: Uncommon Growth in the Digital Age
- 著者: David Aaker
- ナレーター: Ward Paxton
- 再生時間: 8 時間 27 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
Owning Game-Changing Subcategories outlines the path to finding, managing, and leveraging new subcategories. In the digital age, the path has been made wider, shorter, and more frequently traveled. Throughout, David Aaker discusses certain aspects of the digital age that alter this path, such as E-commerce providing fast, inexpensive market access bypassing the cost of gaining distribution into storefront retailers or creating personal sales teams and social media and websites enabling communication on steroids in comparison with traditional use of advertising or events.
-
Owning Game-Changing Subcategories: Uncommon Growth in the Digital Age
- ナレーター: Ward Paxton
- 再生時間: 8 時間 27 分
- 配信日: 2020/06/15
- 言語: 英語
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 2,500 または、コインで購入
販売価格: ¥ 2,500 または、コインで購入
-
-
-
The Future of Purpose-Driven Branding
- Signature Programs that Impact & Inspire Both Business and Society
- 著者: David Aaker
- ナレーター: Stephen P. Reiter
- 再生時間: 8 時間 13 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
Today's firms need a social effort that is serous and impactful to be relevant. It's not enough to make a commitment to reduce energy or have an ad hoc unbranded budget for grants and volunteering the world needs their resources and agility to address existential threats in society, and their customers (and employees) demand it.
-
The Future of Purpose-Driven Branding
- Signature Programs that Impact & Inspire Both Business and Society
- ナレーター: Stephen P. Reiter
- 再生時間: 8 時間 13 分
- 配信日: 2024/04/22
- 言語: 英語
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 2,500 または、コインで購入
販売価格: ¥ 2,500 または、コインで購入
-