検索キーワード: 著者 "Monique Diderich" すべてのカテゴリー
-
-
A Macat Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia
- 著者: Elissavet Mamali, Monique Diderich
- ナレーター: Macat.com
- 再生時間: 1 時間 49 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
German-born thinker Theodore Levitt's groundbreaking 1960 article Marketing Myopia established him as a world-famous business figure and led to him being dubbed "the father of modern marketing." At the time he published the piece, marketing did not even exist as a separate business discipline. Recognizing that companies went bust when the market for their products dried up, Levitt set to finding out why. He wrote Marketing Myopia as a manifesto.
-
A Macat Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia
- ナレーター: Macat.com
- 再生時間: 1 時間 49 分
- 配信日: 2016/06/27
- 言語: 英語
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 900 または、コインで購入
販売価格: ¥ 900 または、コインで購入
-
-
-
A Macat Analysis of Douglas McGregor's The Human Side of Enterprise
- 著者: Stoyan Stoyanov, Monique Diderich
- ナレーター: Macat.com
- 再生時間: 1 時間 26 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
Traditionally, managers assumed people were lazy and would not work unless strictly controlled. McGregor, however, believed this form of management to be based on faulty assumptions about human nature, and felt that managers should reflect on their assumptions about what motivates people. He proposed they draw on research in psychology and the other social sciences to create working conditions that allow all employees to realize their full human potential.
-
A Macat Analysis of Douglas McGregor's The Human Side of Enterprise
- ナレーター: Macat.com
- 再生時間: 1 時間 26 分
- 配信日: 2016/07/26
- 言語: 英語
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 900 または、コインで購入
販売価格: ¥ 900 または、コインで購入
-